söndag 5 oktober 2014

Sönd!

Då har helgen gått i ruskig fart, vet knappt vad man gjort! 
Igår städade jag o barnen o åkte bort till toysrus och godislandet och inhandlade nya målarböcker samt lördags godis såklart:)
Hade en fuskkväll igår, tog två korvar med bröd på kvällen samt 2 knäckemackor! Dåligt samvete? Nope! Kändes nästan nödvändigt för att orkar fortsätta en vecka till och jag märkte att jag hade kort stubin gällande barnen och är det nåt jag lovat mig själv är att börjar jag bli otrevlig mot andra och speciellt då mina flickor, då är det nog! De ska inte lida av mina "problem". 
Idag var vi på bio o såg småkryp:) lyxade med en cola light som är helt tillåtet och inte ett enda popcorn. Va inte ens sugen! 
Nu sitter jag i soffan under en filt med en kopp varmt te och fryser! Sägs att man blir frusen när man går ner fort i vikt så hoppas att det är det:) har nämligen mått riktigt dåligt idag! Vaknade inatt med ont i halsen vilket senare blev i bihålor och huvud och nu känner jag mig dyngförkyld. La mig till och med och sov middag ihop med Emilia förut och det är INTE vanligt!! Men välbehövligt:) nu börjar filmen igen jag kollar på!
Över och ut!

Inga kommentarer: