fredag 3 oktober 2014

Dag 5

Garanterat jobbigaste kvällen. Fick gå och duscha när de andra åt korv med bröd, räksallad och rostad lök! Magen kurrar värre än nånsin och nu är de träligt.. Men men bara bita ihop har en pudding jag ska äta sen iaf. 
Ska klara helgen inget snack, sen får vi se hur jag hör måndag om jag byter ut nåt mål eller kör på. Hoppas jag kör på. Gått ner 3 kg på 4 dagar så det beror nog lite på vad vågen visar på måndag morgon:) skulle ju inte vägt mig innan månd egentligen men kunde inte hålla mig! O 3 kg är ju inte fy skam även om mkt är vatten. O 3cm runt midjan samt en cm runt låren. 
Idag var jag o barnen ute hos petra med barn och då kom även Verro o ellie ut!! Supertrevligt o träffas o nästa gång vi ses är nog bebisen ute med:) nähä om en skulle ta och blanda till puddingen och ev skära upp lite gurka att "fuska" till med:) det är dags för fredagsmyyyyys...
Över och ut!

Inga kommentarer: