måndag 13 oktober 2014

Måndag!

2 veckor har gått och nådde inte riktigt mitt mål men nästan 4 kg ner iaf! Nu gäller det bara att fortsätta neråt med vanlig mat! 
Vart ju dock några fuskdagar då jag tog med mig barnen i onsdags och åkte hem till min mamma och sov kvar! Fick jag med mig mina modifast pulver? Nope! Men räknade ändå kalorier på en höft så det vart ingen större fara med det:) 
Så nu idag äter jag frukost för första gången med tuggmotstånd på 2 veckor:) finn crisp med färskost och lite keso till. O kaffe såklart:)
Alva började kräkas igår morse hemma hos farmor o farfar o fortsatte ända till halv sex igår kväll! Nu verkar hon dock mkt piggare o Emilia har inte visat några tecken på att börja än sålänge iaf!!
Nähä stjälpa i mig kaffet o bege mig ut i tvättstugan:)
Över och ut!

Inga kommentarer: