torsdag 11 december 2014

Snart jul!!

Jo visst snart är de jul igen!!
Idag är risken överhängande att vi går ut i förrådet o tar fram granen. Kruxet är bara att jag vet fasen inte vart pyntet är!! Nåväl det ligger väl nånstans:) 
Igår natt fick Emilia feber så igår delade jag i Anders på vabben. Jag åkte o jobbade 7-11:30 sen åkte Anders o jobbade på em! Vi har båda mkt nu på jobbet, o jag visste att vi redan hade en man kort på morgonen hos oss så då ville jag verkligen inte ringa o säga att jag inte heller kommer! Så vi delade på det och det var skönt:)
Min lillasyster Alice har börjat jobba hos oss och då bor hon hos oss och åker hem till vingåker bara när hon är ledig. Så igår när Alice sldrig kom hem till oss efter att hon slutat vart barnen lite ledsna o förvånade! Ska inte Alice sova i min säng undrade Alva. Nää sa jag hon är ledig och är hemma hos morfar o Jennye o Andreas nu. Då såg båda barnen ut som ett stort frågetecken haha! Och imorse sa Emilia att hon saknade Alice så hon lär ju flytta hit snart då:)
Ledig dag idag, sköönt!! Skulle egentligen åkt buss ner och klippt tjejerna men med Emilias feber och hosta så vill jag inte sitta på en buss fram o tillbaka. 
Så vi får klämma in en annan dag så de hinner bli fina i håret innan julafton istället:)
Nähä nu ska jag ta och slänga i en maskin tvätt här hemma o sen skala potatis!
Över och ut!











Inga kommentarer: