tisdag 30 september 2014

Dag 2

Andra dagen med modifast. Känner just i detta nu inte ett dugg hungrig! Tog en vaniljshake vid 9 tiden och det var den första för dagen. Riktigt god och som sagt känner mig inte hungrig.
Igår kväll var det värre. När jag kom hem från jobbet åt jag potatis och purjolökssoppan och den var god. Gott med lite salt istället för bara de söta shakerna. Men var fortfarande hungrig när jag la mig. Somna hungrig är bland det värsta jag vet men det gick tydligen trots att jag drömt mycket om dessa pulverpåsar och sovit rätt oroligt. Men det är väl en vanesak! 
Banan shaken var för övrigt god!! Den smakade liksom inte banan riktigt. Däremot var chokladshaken rätt äcklig! 
Jobbar till 16 idag, så när jag kommer hem och övriga familjen äter middag ger jag mig nog ut på en promenad. 
Sitter just nu avlösning och han ligger och vilar så jag har riktigt lugnt:) 
Men nu vart jag väldigt trött oxå! Det farliga med att sitta still för länge:)
Nähä ta och fylla upp min vattenflaska och sen gå o kissa för 45 gången idag typ:)
Över och ut!

Inga kommentarer: